Skip to content
Lukk
Support
Logg inn
no
Support
Logg inn
Noova Header
ALT DU LETER ETTER

Utforsk læringssenteret

Ønsker du hjelp til å finne det du trenger? Spør chatboten nederst til høyre på skjermen.

Ofte stilte spørsmål

FAQ

 

Har du andre spørsmål? Kontakt oss her ↗

Kan jeg få kopi av fakturaen?

Selvfølgelig! På https://logic.noova.no/login finner du alle dine fakturakopier. Der kan du enkelt laste dem ned etter behov. Gi oss beskjed hvis du trenger hjelp med innlogging eller noe annet!

Kjente feil eller driftsmeldinger?

Ingen kjente driftsmeldinger.

 

Har jeg supportavtale?

Support er inkludert for alle våre kunder. Det er bare å slå på tråden! Du kan også benytte deg av vår AI supportbot på hjemmesiden.

Hvordan logger jeg meg inn?
  1. Klikk på «Logg inn» øverst i høyre hjørne. 

  2. Logg inn med eposten din og selvvalgt passord

Hva er sikringsavtale? Er det lurt?

I en sikringsavtale låser du prisen på hele, eller deler av strømforbruket over en avtalt periode. Er du usikker på om du bør sikre? Ta kontakt med oss på post@noova.no – så kan du snakke med en av våre energirådgivere.

Hva er spotprisen, hva er prisen i dag?

Dagens strømpris bestemmes av kraftbørsen for Nord-Europa – Nord Pool. Her møtes kraftprodusenter og strømleverandører for å bestemme hvor mye dagens strøm er verdt.

Kraftbørsen eies av Statnett og tilsvarende selskaper fra de andre landene som er en del av Nord Pool-børsen. I tillegg til å styre strømprisene er Nord Pool ansvarlig for å regulere markedet på en god måte.

Dagens pris finner du her: www.nordpoolgroup.com

Trenger du support?

Fyll ut skjemaet eller ta direkte kontakt. Vi svarer vanligvis innen 24 timer (virkedager).

 

 

Norge

Email: post@noova.no

Telefon: +47 516 10 170

Vi er tilgjengelig mellom 8-15 alle ukedager.

 

Sverige

Email: post@noova.se

Telefon: +46 (0) 76 114 21 21

Vi er tilgjengelig mellom 8-15 alle ukedager.

Kom i gang

Se disse demovideoene for å komme i gang med Noova.