Skip to content
Lukk
Support
Logg inn
no
Support
Logg inn

Enklere leietakerfordeling for næringseiendom

Å håndtere leietakerfakturering og -fordeling for næringseiendom kan være en komplisert og tidkrevende prosess – spesielt for større aktører med flere eiendommer og leietakere.

Med Noova som sparer du utallige timer med administrativt arbeid – i tillegg til å kutte forbruk, kostnader og CO2-utslipp.

Vi ønsker å gjøre hverdagen som utleier så behagelig som mulig. Derfor håndterer vi alt fra nøyaktig fordeling basert på faktisk forbruk, fakturering og oppfølging av betalinger, til kommunikasjon med leietakerne dine – uansett om det gjelder fakturaer, energieffektivitet eller bærekraftsrapportering.

Opplev betydelige administrative besparelser, en enklere hverdag og fornøyde leietakere. Vi er også kontaktperson for leietakere dersom de har energirelaterte spørsmål.

Jeg ønsker mer informasjon
ore (2000 × 3000 px) (3)

Utfordringer vi løser


 

Kompleksitet i fordeling av kostnader

Store eiendomsaktører har ofte komplekse leieavtaler som inkluderer en rekke variable kostnader som skal fordeles blant leietakere.


 

Tidsforbruk

Manuell fordeling og fakturering kan kreve betydelige mengder tid og menneskelige ressurser. Dette er kostnader som kunne vært brukt mer effektivt andre steder i virksomheten.


 

Feilmargin

Manuell behandling øker risikoen for feil i fordeling og fakturering, noe som kan føre til misfornøyde leietakere og potensielle juridiske utfordringer.


 

Sporbarhet og gjennomsiktighet

Det kan være vanskelig å ha full sporbarhet og gjennomsiktighet i manuelle prosesser, noe som kan skape mistillit mellom leietaker og utleier.


 

Skalerbarhet

Ettersom porteføljen vokser, blir det stadig vanskeligere å skalere manuelle prosesser på en effektiv måte.


 

Compliance

Å overholde regelverk og kontraktuelle forpliktelser kan være komplisert.


 

Solcelleproduksjon

Hvordan hente ut gevinst og få oversikt over solcelleproduksjon?

noova_kontor (43 of 44) (1)
"Noova tok en gjennomgang av strømforbruket vårt og kom med gode innspill på tiltak for å redusere forbruket. Med hjelp av relativt enkle grep reduserte vi strømforbruket med 19 % i 2022. Vi er også veldig fornøyd med kundeoppfølgingen og software-løsningen."
Geir MolbergCFO, IK Norway

Vil du vite mer?

Gå til kontaktformasjon ↗ eller fyll inn e-postadressen din, så tar vi kontakt.